The last supper

2013-03-16 05:41:04 / 0 kommentarer kommentera inlägget?..


Godmorgon!

Idag är dessvärre Lyddes sista dag, och dessvärre upphöjt till två så måste vi tråka oss med att packa och tvätta. Eller jag måste tvätta.
Dassrosa är tydligen "såå 2002".

Det har nu kommit till den punkt där jag måste köpa nya kläder om jag skall ha på mig något som inte redan är använt och med all sannolikhet nedsmutsat.

Tråkig dag alltså.

Ikväll skall vi iallafall käka middag ute på restaurang för att fira att jag äntligen slipper.. Jag menar ha sorgemiddag för att 1/2 backpackare tyvärr måste hem:(


Kommentarer

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback
  
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu