Buggers, exotiska frukter och vildar till barn

2015-06-24 19:18:06 / 0 kommentarer kommentera inlägget?..


Ibland kan barn vara helt fruktansvärt jobbiga. 
Verkligen.
Lite statistik från dagens skoldag;

Antal...
• ...barn som gråtit; >10
• ...barn som inte grät för att få uppmärksamhet; 2
• ...blödande skrapsår; 2
• ...barn som lyssnade på mattelektionen; ca 4% (dvs 1 barn)
• ...bråk; ca 300
• ...rimliga bråk; 0
• ...barn som dragit mig i håret; alla barn (mitt eget fel, hade håret i fläta. Vi vet alla hur ofantligt spännande flätor är)
• ...barn som åt på sina tår under lektionen; 1
• ...försvunna barn på lunchen; 1
(Två gånger. Han satt skräddare helt blickstilla i ett tomt rum och sov)

Vi är helt körda i huvudet just nu.

Rasmus var körd nog att hålla upp en bit frukt och fråga "What do you call this, or well what is it?", varpå vårt afrikanska lunchsällskap stirrar frågande på honom och säger "Ehmm.. It's an orange?". Jag dog av skratt i.... Nej jag har inte slutat dö av skratt än.

Dumma ungar <3

Är faktiskt sjukt sugen på en bugger nu när jag känner efter. Brb.

Kommentarer

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback
  
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu