Briljant idé av briljant person (jag)

2015-06-16 14:40:48 / 0 kommentarer kommentera inlägget?..


Efter en timma och trettiotre minuter helt ensam i stora vida världen, övergiven och lämnad åt ödet så tröttnade jag på att apatiskt stirra ut på flygplanen. På Arlanda flygplats. Ja, jag sade ju i stora vida världen. Det är inte varje dag man får äran att besöka den svenska hufvudstadens gyllene entré, avfarten mot ditt livs äventyr, inkörsporten till tyngre upplevelser, denna gråa asfaltsoas av förväntningar och utlandsdrömmar. Men idag får man minsann, om än bara för exakt två timmar och femtiotvå minuter till (håller bara räkningen på ett ungefär).

Idag bär det av till Tanzania! Ikväll är det jag som blickar ut över en rödfläckad skymningshimmel med giraffhalsar och akaciaträd som silhuetter. 
Inte.
Det är inte jag som gör det ikväll.
För resan tar halva livet och vi är framme imorgon. (Ååååååhh *marianergravsdjup suck*).
Men IMORGON.

För er nya läsare, antar att utgör majoriteten av sveriges befolkning, så skall jag som den ödmjuka och o så vänliga själ jag är ge er ett par förhållningsregler (du kanske också behöver friska upp minnet mamma);
1) 90% av det jag skriver bör läsas med en drypande sarkasm. 
2) Resterande 10% är nog inte viktigt.
3) Uppdateringsfrekvens; minst 1 inlägg per år. Jag LOVAR. 
4) Hoppas på interwebz i Tanzania. Det här var ju kul ju. 

På återhörande! (Obs överhängande risk för lögn i det avseendet)

Alla dessa böcker kommer jag hinna läsa ut innan K-O och Rasmus kommer om tjugo minuter. Så uttråkad är jag.

Kommentarer

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback
  
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu