När motivationen tryter..

2013-09-24 11:51:44 / 0 kommentarer kommentera inlägget?..


Just nu fördjupar jag mig (återigen) i Matematik D, och dagsformen pendlar oroväckande snabbt från "Jag är oslagbar och detta är patetiskt enkelt", till "Hur kan en korkad idiot som jag någonsin ha selekteras fram av evolutionen?".
 
Dagens schema hittilldags:
 
09:30  Okej let's do this...
10:00 Alltså det här är så lätt. Är det verkligen matte D?
10:10 *Gäsp* Jag kommer fixa MVG snabbare än smöret smälter i en het stekpanna. Kan man boka om och ha provet imorgon månntro?
10:15 Hahahahahaaaaa..så himla enkelt! Jag bara svischar fram mellan mattetalen och briljerar som värsta slalomkungen...
10:20 ....och där bröts båda skidorna. Varför står det fel i facit hela tiden?
10:30 Ärligt talat, vem har skrivit den här boken!? IT MAKES NO SENSE!
10:40 Och nu börjar de skriva på latin också. Med franska slanguttryck. Har jag råkat missa några år i utvecklingen eller är alla människor lika dumma som jag? Vill akutboka in mig på barnavårdscentralen för att försäkra mig om att jag ligger i fas med utvecklingskurvan.
10:45 Houston we have a problem...Mayday!
10:50 Stirrar på uppgift 3025.
10:51 Keep blängning....vad vill Den?
10:52 ...
10:53 SLUTA PROVOCERA MIG!
10:54....
10:55 Undrar om det har hänt något kul på facebook...
 
11:50 Ojoj har det redan gått en hel timma! Bäst jag struntar i matten för idag!
 
 
Jag söker nu en erfaren motverare som kan tvinga en lat ungdom att jobba och inte kolla potentiella nyårsklänningar på Nelly.com. Obs, ingen lön utbetalas!
 
 
 

Kommentarer

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback
  
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu