Dagens tips

2013-09-29 18:39:09 / 0 kommentarer kommentera inlägget?..


Vaknade klockan ett idag och var helt säker på att jag höll på att brinna inne.
Stängt fönster+ gassande sol+ stängd dörr+ fleecefilt= extremt varmt.
 
Hur som helst så har dagen varit allt annat än produktiv, och jag skyller allt på staten. Det är säkert deras fel på ett eller annat sätt!
 
Revolutionerande upptäckter har dock avlöst varandra på löpande band, och som den allmänbildande människa jag är låter jag er ta del av dessa otroligt användbara ting:
- Polly utgör inte en näringsriktig frukost
- Polly och gelehallon utgör inte en näringsriktig lunch
- Ibland blir man inte pigg även om man sover tio timmar
- När man är trött är det väldigt svårt att räkna matte...
- ....även om talet man skall räkna ut är -0,5+2,5. Jag fick det till 3.
- Man kan uppskatta drycken te hur mycket som helst, och det kommer ändå att vara underskattat
- Om man inte gör rent sina glasögon så ser man ingenting ändå
- Antalet gånger man öppnar kylskåpet är irrelevant för innehållet. Det kommer inga goda saker även om jag tittar femtio gånger.
- Ibland om man går in i badrummet och nuddar en handduk så kan bli rädd i tron om att en spindel attackerar. Det ska man inte bli. För det är bara en handduk.
- På hösten lurar spindlarna i varje vrå. Förutom på handduken i badrummet. (Se punkten innan för mer info)
- SourCream&Onion-chips utgör en fullt duglig men icke så näringsriktig middag
 
 
Slut på revolutionerande upptäckter.

Håll till godo!
 

Kommentarer

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback
  
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu