Tarantella

2013-03-27 11:15:56 / 0 kommentarer kommentera inlägget?..


Hade packat upp alla grejer i en säng här idag, när jag såg en bättre säng på andra sidan rummet. Gräset är ju alltid grönare där.

Den hade ett fyrkantigt myggnät och min hade ett trekantigt. Booooyaaaaa måste byta dirrelish för tusan hakar!!

Började flytta mina grejer när jag tittar upp på lampan ovanför.

Där satt en brun, hårig best och spanade in mig, väntade på att få sluka mig hel. Kunde se några salidroppar rinna ner för huggtänderna, och jag såg blodtörsten i ögonen; en tarantella.

Jag bar tillbaka mina grejer lika fort som Västtrafik slutar fungera på vintern, och fixade istället en avancerad myggnätsanordning med tolv meter snöre och en halvtimmas slötid. Nu ska min säng (peppar peppar), vara tarantellasäker.

Gulp.


Kommentarer

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback
  
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu