Sol

2013-03-11 14:23:50 / 0 kommentarer kommentera inlägget?..


Efter att ha legat på stranden i Glenelg hela dagen, är både jag och Lydde rätt så well done. Min solbränna har gjort mig grisrosa överallt förutom runt munnen i två linjer. Jag ser ut som Jokern. Lyddes solbränna har mer fläckvis valt att anfalla, och liknelsen med en mild flugsvamp är slående.

Hur som helst så var vi rätt trötta efter solen och vårt kulinariska mästerverk, så vi tänkte ta oss en promenad.

Vi hann tre gator norrut.

Sen köpte vi kakor och choklad och peoplewatchade från en bänk.

Det hörrni, det är livet på en pinne!


// The Joker and The FloogSwaamp


Kommentarer

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback
  
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu