Sevärdheten Julia

2013-03-25 04:09:13 / 0 kommentarer kommentera inlägget?..


Nu händer det grejer här hörrni.
 
Jag nämnde ju att folk stirrade.
Nyss bad en kvinna att få ta kort med mig. Hon kom fram och satte sig på min bänk, spelade cool i ett par minuter. Sen ville hon ta kort.
 
Eeh va? Ja det får du väl gärna göra om du vill. Jag är bara svettig som en gris och har ikeapåsar under ögonen, men ett foto har väl aldrig skadat någon.
 
Och så kom det sig att jag satt huvud mot huvud med en indonesisk kvinna som om vi varit bästisar sen födseln.
 
Sen gick hon.
 
Så nu har jag blivit en sevärdhet också. Kan vi lägg till det på CV:t ja.
 
 
 
 
 
Bilden hamnade i fel ända av inlägget, jag vet. Det gick inte på annat vis! Och det är ändå en helt oviktig bild.

Kommentarer

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback
  
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu