Myggor

2013-03-27 12:02:58 / 0 kommentarer kommentera inlägget?..


Myggorna har hittat mig igen, precis som de gjorde i Mexiko.

Den här gången går det verkligen inte att gömma sig. I skrivande stund har jag på mig en tjocktröja som jag tryckt in hela hakan i, samt en sarong som jag knutit som en långkjol. Jag är dreglande snygg ska ni veta.

Myggorna är stora som helikoptrar, och håller till i skuggan där även jag olyckligt nog håller till också. Det är som en dålig skräckfilm.

Så- bara för att göra er förberedda- det ni kommer få hem i april är en tovig vilde med trasiga kläder. Alla kläder kommer gå i olika nyanser av lort. Under lortnyansen kommer olika stormönstrade mönster att synas. Huden kommer vara kritvit med distinkta streck på armar och låt, och hela kroppen kommer vara täckt av stora röda bölder. Armarna kommer att vara täckta av röda skärsår, mycket likt dd skärsår som kan hittas hos arten Homo Sapiens Emo. Det kommer dock inte från en kniv utan från bambu.

Jag vet inte om jag kanske borde ha passet väldigt redo på flygplatsen om mamma och pappa behöver ID-bevis?


Kommentarer

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback
  
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu