Mot Bali!

2013-03-19 11:03:33 / 0 kommentarer kommentera inlägget?..


Då har resandet i Australien nått sitt slut, och jag ligger som bäst och laddar för att få se vad Bali har att erbjuda imorgon.

För er som inte har full koll (skäms på er), så skall jag volontärarbeta på en indonesisk ö som heter Sulawesi i en månad, med start på måndag. Har fem dagar på mig att utforska Bali, där jag har boende i Sanur på Balis östra kust.

Fem dagar.
Låter inte mycket.
Men jag ska minsann försöka klämma in så mycket jag bara orkar *gnuggar händerna och visar en evil-plan-min*

Om Indonesien är hälften så bra som Aussie har visat sig vara så kan jag skatta mig lycklig!

Så. Nu hoppas vi att jag inte försover mig imorgon. Det vore hemskt tråkigt tycker jag!


Kommentarer

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback
  
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu