Jggotupk

2013-03-21 04:11:06 / 0 kommentarer kommentera inlägget?..


Okej, dags för lite mindre negativitet (kan man säga så?) här på bloggen.

Hostelet jag bor på är riktigt riktigt fräscht. Det har en liten men väldigt ren pool, marmorgolv, en enorm plasmaTV och en väldigt gullig ägare (även ifall kartritning inte var hennes starka sida). Och allt till det överkomliga priset 80kr/natt.

Hade bokat ett 6-dorm men blev uppgraderad till ett dubbelrum till samma pris, som jag delar med en väldigt go tjej från Kanada.

Har tänkt om lite när det gäller mitt till en början fullproppade schema, för jag känner mig inte så lockad att ta mig runt så värst mycket på egen hand.

Funderar på att åka till Giliöarna imorgon. Och kanske sova där en natt. Och på söndag blir det nog någon tour om det finns.

Vi får se.

Ville bara säga att jag inte är instängd på mitt rum och gömmer mig. Jag var trött igår.
I will survive.


Kommentarer

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback
  
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu