Gili island

2013-03-21 15:05:08 / 0 kommentarer kommentera inlägget?..


Dag två på Bali, och allt är frid och fröjd.

Har spenderat dagen olovligt liggandes på solstolarna vid lyxhotellet nere vid stranden med min nyvunna kanadensiska vän. Kändes väldigt kriminellt.

Trots att jag har legat med näsan klistrad i en bok i skuggan hela dagen, så har jag på något vänster lyckats bli hallonrosa i ansiktet. Hur gick det till?

Lisa (rumskompisen) tipsade om att jag skulle åka till Giliöarna, som ligger ute vid Lombok en timmes båtfärd härifrån. Har funderat på detta hela dagen, och det har nu slutat med att både jag och Lisa åker dit tillsammans imorgon. Jag stannar i en natt och hon på obestämd tid.

Giliöarna är tre pyttesmå öar öster om Bali, där den största av dem heter Trawangan, och dit skall vi. Man kan i princip gå runt ön på två timmar, så där känner jag mig väldigt skyddad mot min egen förmåga att komma vilse. De har dykning i världsklass efter vad jag har hört, så förhoppningsvis kanske jag hinner med det också!

Har väldigt svårt att tro att det finns wifi på lilleputtön, så det här blir nog mitt sista inlägg (bortsett från nästa som redan är färdigskrivet) tills på lördag iallafall!

Farväääääl


Kommentarer

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback
  
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu