DjävulsDamri och Spindlar

2013-03-31 15:25:10 / 0 kommentarer kommentera inlägget?..


Idag hände det som inte fick hända.

Vi hade en monsterspindel på rummet, nej förresten, en aktiv monsterspindel, NEJ, vi hade en AKTIV JÄTTESNABB SPINDEL STOR SOM ETT LÖNNLÖV på rummet!

Jag går in i godan ro för att hämta min mobil, medan Ian, den enda andra personen i hela huset sitter i telefon. Då får jag plötsligt syn på honom. Skitstor. Hans kropp är rätt stor och hans ben är tunna men lååånga. Och han rör sig kontinuerligt mot fel håll i rummet; min säng. Jag fryser fast i någon sorts skräckslagen pose med ögonen klistrade på spindeln. Under tiden firar sig en annan spindel ner från taket på en av sängarna, och jag håller på att svimma i ren förskräckelse.

Så står jag tills jag hör Ian avsluta sitt telefonsamtal, då jag kvider fram "heeeelp".

Efter en tiominuters hysterisk jakt fick han ut kräket genom fönstret.

Jag har nu förbjudit öppna dörrar och fönster i vårt rum på obestämd tid.

Att jag dessutom såg en till förut när jag skypade med mamma och pappa, samt att det sitter en i taket några meter bort nu gör mig väldigt bekymrad.


Och nu begravde Djävulskatten Damri sina klor och tänder djupt i min underarm. Jävla Damri. Jag hade inte ens gjort någonting.


Vad tar det åt djuren!?!?


Kommentarer

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback
  
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu