Micromassakern

2013-01-10 21:41:09 / 0 kommentarer kommentera inlägget?..


IDag kom jag på att jag glömt julens stora måste; Microvågsgrillade Skumtomtar!!
 
Sagt och gjort så lassade jag upp två stackars små kroppar på ett fat och körde in i micron.
Följande scenario utspelas:
 
Microns klock tickar ner:
..8..
...7...
...6...
...5...
...4...
...3...
*Ääh de ser inte klara ut...vrider upp lite till..*
...8...
...7...
...6...
...5...
...4...
*Naaeeee.....liiiiiiiiiiiiiiiiite till...*
...9...
...8...
...7...
...6...
...5...
...4...
...3...
...KRASCH...
Julia kastar sig på golvet med ansiktet skyddat.
Just like they do in the movies.
 
Reser sig på darrande ben och bevittnar nedan fotograferade massaker.
 
Woops.
Less is more har jag hört.
Jag visste bara inte att det gällde microvärmen också...
 

Kommentarer

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback
  
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu