Kiropraktor och bulldeg

2013-01-31 22:59:00 / 0 kommentarer kommentera inlägget?..


Idag var jag hos en kiropraktor för första gången i mitt liv, vilket var en spännande upplevelse.
(Spännande har förresten blivit mitt nya ord, vilket definitvt får mig att samla pensionärspoäng så det ryker ur öronen)
 
Pär hette han, och han hade getskägg. You gotta love Pär, han var helskön.
Först fick jag röra på armarna och han fick "hmm"-a litegrann, sedan började han bända och vrida mina stackars leder i alla möjliga olika vinklar. Vid ett tillfälle vred han faktiskt nacken ett helt varv. Och sedan tillbaka igen.
True Story.
 
Skönaste kommentaren var dock när jag frågade hur han lyckades leta upp de där punkterna som gjorde något så in i hela satans glödheta ont när han tryckte på, nämligen; "Jaa, det är ungefär som att...tänk dig att du knådar en bulldeg med russin i. Då känner du när du hittar russinen."
 
Tack Pär, nu känner jag mig vältränad som aldrig förr!
 
BulldegsBiggan.
Kanske kan bli någonting av det?

Kommentarer

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback
  
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu