Förberedelser

2013-01-31 23:07:09 / 0 kommentarer kommentera inlägget?..


Det här med planering har alltid varit min grej, särskilt när det kommer till skolarbete.
Men när det kommer till resor, oh jeeezez, där har jag en del att lära.
 
Varken jag eller Lydia har kommit särskilt långt i våra planeringar.
Tillåt mig att rada upp helgens Must-Do's;
 
Julia:
- Skriva ut flygbiljetter (4 delresor), tågpassbiljett, hostelbokning, försäkringsnummer, australiensiskt visum
- Packa (Delmål; packa, inte få plats, packa upp, packa igen, på något sätt ha ännu mindre plats igen, packa om, ge upp, packa, pressa igen ryggsäcken, få ryggskott. I sagda ordning.)
- Köpa present till en kompis
- Träna
- Gå ut med alla kompisar
- Köpa ryggsäck
- Köpa myggnät
- Ha resfeber (Nej, inte feber. Ångest. Ren och skär ångest)
 
 
Ja men det låter ju inte så illa, tycker ju kanske ni då.
Då ska ni se Lydias lista (ledsen Lydia, men inte ser det ljust ut).
På lördag mellan 11-15 ska hon hinna med att gå på ÖIS-match, köpa cyklop och köpa mobil. Gärna packa och sånt också då hon har match på söndag och fredag.
 
Mmhm, vi kommer iväg allright.
Ni skall få se.
 

Kommentarer

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback
  
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu