7 januari 2013

2013-01-07 22:09:47 / 0 kommentarer kommentera inlägget?..


...den rubriken trodde ni aldrig att ni skulle få se va?!
 
Mig förvånade den iallafall- trodde ju att vi alla skulle möta vårt öde den 21 december.
Guess the mayans weren't right, huh?
 
Inte klagar jag för det!
 
 
Nedräkningen har börjat inför resan nu, så jag kände att det var dags att dra mig ur fjortisstämpelträsket med ngra drastiska förändringar här på bloggen.
Någon som kan märka vad som förändrats?
Inte?
Ingen alls?
Kan ni inte ens gissa?
 
Meh.
 
Här går man igenom tunga förändringar för en stackars nyhetsfientlig flicka som jag, och så är det inte ens någon som märker det. Maken till fräckhet får man ju leta efter! Skärpning!
 
Jag kan väl säga vad det är för skillnad dårå.
 
Jag bytte ut texten "Biggans- You only live once" mot texten "Welcome to biggans".
 
 
Man kan ju inte knalla omkring med en bloggheader där det står YOLO.
Någon måtta får det vara.
 
 

Kommentarer

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback
  
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu