Tågväntan

2013-02-14 10:03:02 / 0 kommentarer kommentera inlägget?..


Jag måste säga att jag är ganska stolt över antalet inlägg jag lägger upp! Ni ska bara veta vad jag klurar på inlägg, även om det inte alltid verkar så.
Lydia har även hon låtit sig övertalas till att skriva här, så förhoppningsvis dyker det upp några sanningens ord från henne inom kort!

Tror att vi kan ha stött på den mest väluppfostrade båtkaptenen genom tiderna idag under utflykten. Vid varje uttalande i de knastrande högtalarna kunde man räkna ihop minst tre stycken ".. Ladies and Gents..". Det var liksom bara där, exakt hela tiden.
Som en irriterande men ytterst artig mygga en fuktig sommarnatt.

Dagens diet har ju som sagt varit långt under all tänkbar kritik. 16 kakor till frukost, helt okej lunch, och så en Magnum White Strawberry Crisp som pricken över i:et. Framför mig står kvällens tågmiddag i en schleten påse från närbutiken, innehållande två chipspåsar och 220 g choklad.

Nu känner jag att jag skriver för skrivandets skull, och sådant, Ladies and Gents, blir aldrig bra i slutändan. Tänkte plocka fram min läderpiska som jag tog med hemifrån och slita ut den lite på mitt resesällskap, så att ni får avnjuta ytterligare läsning idag till tre-fikat!


So long (ladies and gents)


Kommentarer

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback
  
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu