Roommates

2013-02-22 07:39:53 / 0 kommentarer kommentera inlägget?..


Vi har haft turen att dela rum med de skönaste människorna som just nu reser i Australien,ett par som heter Katryn och Lewis, från Wales.

De har en vansinnigt bred dialekt, och många gånger gissar vi oss till vad de säger. Framförallt Lewis har en sån jäkla skön humor, man kan sitta och skratta åt hela hans karaktär. Faktum är att jag fnissar i detta nu.

De skulle till en Hippieby som heter Nimbin idag och vi ville så innerligt gärna följa med. Inte för att vi är särskilt intresserade av hippies, men för att vi vill vara med Katryn och Lewis. Kat och Lew. Så underbara.

Okej nu skall jag sluta vara läskig och återgå till min kaka, min varma choklad och mitt fnissande.



Kommentarer

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback
  
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu