Queensland

2013-02-22 07:52:29 / 0 kommentarer kommentera inlägget?..


Ibland undrar jag vad somliga människor använder att tänka med.
Med somliga menar jag de på Queensland Rails.

I förrgår ringde vi och bokade biljett till Newcastle, och de skulle skicka den till Lydia.
Igår ser vi att den inte kommit.
Jag ringer och ber de skicka den till mig istället.

Idag ser jag att de skickat en biljett från Brisbane till Byron Bay.
En sträcka vi redan gjort.
För två dagar sedan.

Varför, å varför?


"Yes hallo my name is Julia and I would like to book a tågbiljett from Brisbane to Byron Bay. I am in Byron Bay just nu, if you undrar or so. When I would like to travel? Two days ago, tack. Please skicka den to my hotmailaddress. Thänk you!"


Suck.


Kommentarer

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback
  
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu