Free wifi

2013-02-10 12:47:59 / 0 kommentarer kommentera inlägget?..


Fick en timmas fritt wifi.

Det skapade enbart panik och stress.
När wifit dessutom är dåligt så blir det ta mig tusan krig i lägret! Har försökt bombardera med bilder och mail här nu i 54 minuters tid men ingenting händer!

Internet bara krigar tillbaka och avancerar med felmeddelanden. SLUTA!!!

Har inget vettigt att säga.

Igår såg vi flera hundratals fladdermöss som stormade himlen. Riktigt barmanfladdermös var det, sjukt obehagligt! Har en film på det.
Men något sånt skulle wifi aldrig tillåta att jag visar. Propaganda.

En fladdermus bajsade på Lydias tröja.
Jag skrattade nästan mer än när fisken bet min instruktör.

NU FÖRLORAR JAG SÄNDNING ALLDELES SNART COUNTDOWN STARTS NOW IN THREE...TWO... ONE...


-------------------------------------------


Kommentarer

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback
  
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu