Frankfurt-labyrinten

2013-02-04 19:14:40 / 0 kommentarer kommentera inlägget?..


Hallå!!

Lyckades sneaka till mig 30 minuter gratis wifi. Och som vi alla vet så är ju gratis gott, så ingen är nöjdare än jag!

Landade på Frankfurt Flygplats vid typ fem, efter att ha blivit överöst av ihärdiga kommentarer att vi måste åka till Keppel Island (stavning på det?) när vi är i Australien, från min pratglada resegranne. Själv skulle han till Moskva. Skulle inte vilja byta!

Anlände till A24 och skall promenera till... Z69. Planet går om tre timmar.

Hoppas jag hinner fram i tid.

Jippi.


Kommentarer

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback
  
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu