Boatcruise

2013-02-14 07:03:12 / 0 kommentarer kommentera inlägget?..


Har varit ute på havet hela dagen, och Gud bestämde sig för att öppna himlen. Det har hällregnat hela dagen, och jag har förvandlats till ett enormt russin.

Första stoppet var Hook Island där vi snorklade, och sedan bar det av till Whitehaven Beach. Det regnade även där, surprise surprise, men det var kul att ha sett ändå. Vi gjorde en liten bushwalk upp till en utkiksplats, och på vägen ner stötte vi på en Golden Orb Spider. Så. Äcklig. Och bautastor.

Nu är vi på Daydream Island, där de har en inomhuslagun med hajar och rockor och koraller. Vi strövade ointresserat omkring i tio minuter (totalt ointressant att se de i fångenskap enligt mig, och jag tycker att det är fel) innan vi snubblade över tröskeln till öns hotel.

Där hittade Wifit oss.


Även; idag har jag ätit 16 kakor.

Beach 13 here I come.


Kommentarer

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback
  
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu