Bangkok

2013-02-05 13:02:19 / 0 kommentarer kommentera inlägget?..


Godkvall horrni :)
 
Sitter och ruttnar pa Bangkoks flygplats, och har gjort sa de narmsta fyra timmarna.
Nu ar det bara fem och en halv timma kvar.
Och en flygtur pa nio timmar.
Good lord, det ar inte snallt mot svanskotan att sitta sa har lange!
 
Min vanliga tur med langflyg placerade mig aterigen brevid en valdigt stor gubbe, som nog egentligen behovt 1.5 saten, da armarna liksom invaderade mitt sate gang pa gang.
Han tog det inte lugnt med olen om man sager sa, och snart snarkade han hogt och ljudligt.
Snarkningarna och flygplansbullret satte snart igang en kor av bebisskrik, tre sma parvlar var det som tog i for kung och fosterland.
 
Och anda lyckades jag sova mig igenom alltihop.
Inklusive frukosten.
 
Nu forsoker jag att halla mig vaken sa att jag kan sova pa planet sen, for nar vi kommer fram ar det mitt pa dagen i Australien, och jag vill ju inte sova bort den forsta dagen!
 
I min ensamhet har jag sammanstallt lite statistik for er alla att avnjuta.
 
ANTAL....
1...ganger jag gick pa toa pa frankfurts flygplats for jag var bored out of my mind: 6
2. ...filmer man kunde titta pa pa planet: ca 30
3....filmer som jag hade hort talas om: 2
4....filmer som jag orkade se: 0.2
5. ...timmar sittandes sen hemfard: 18
6...timmar kvar: manga
7....procent batteri av julias energi: ca 15
8....procent batteri av julias iPhone: 72
9...minuter jag hindrat andra fran att surfa genom att notera vetenskapligt insamlad statistik: 32
 
Nej nu far det vara bra.
Nu gar jag.
Hej da.
...
..................

Kommentarer

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback
  
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu