Att vara vätskebristad

2013-04-01 14:04:37 / 0 kommentarer kommentera inlägget?..


Idag tog jag begreppet svettig till en ny nivå.

Vi är bara tre personer här i ett par dagar vilket innebär att vi får göra allt, jag upprepar ALLT arbete. Därför måste vi avlasta varandra litegrann, så jag jobbade som en blådåre hela dagen.

Klockan halv tolv på dagen är det rääätt så varmt här. Och fuktigt. Eftersom vi är omringade av regnskog/i regnskog. Där stod jag i en öppen, solig glänta och skulle riva upp tre sopsäckar fulla med gräs till alla fåglarna.

Det var helt otroligt vad svettig jag var.

Det var precis som om ett ösregn hade landat på mitt ansikte. Tar av mig handskarna och torkar av ansiktet, men när jag satt på mig handskarna igen så droppar det från min näsa.

Hur snabbt går det egentligen?!?!

Är nu massivt vätskebristad (??) trots att jag hällt i mig liter efter liter. Klockan är åtta och jag vill bara sova.


Kommentarer

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback
  
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu