Misslyckande Nr !

2012-09-19 21:31:56 / 1 kommentarer kommentera inlägget?..


Aaaarrriba!!
 
Idag har det dansats, Dans Fuego stod på agendan!
 
Sällan har väl instruktören skådat ett så hopplöst fall som den tappade flickan längst bak i salen.
Ja, jag alltså.
Hoppar på fel ställe, går vänster när man ska gå höger, knyter knut på sina fötter och ser efterblivet lycklig ut.
För hur svårt det än var, så var det så himla KUL!
 
Att jag sedan har koordinationförmåga som en pingvin och taktkänsla som en tondöv, det är en helt annan femma.
Nästan iallafall.
 
Hur som helst så ska jag förhoppningsvis pallra mig dit igen, om tiden finns.
Imorgon är det (kanske) dags för Misslyckande Nr 2; Yoga.
 
Det är väl möjligtvis det jag kan tänkas vara sämre på än dans.
 
 
 
To be continued...

Kommentarer
CC

Haha, glad att du gillade det!;)

2012-09-20 10:59:15

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback
  
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu