Update

2012-05-12 10:00:11 / 0 kommentarer kommentera inlägget?..


Hej igen!

Förlåt för dålig uppdatering, nu när jag har chansen borde jag uppdatera oftare men det blir inte så!

Veckan här i LA har varit jätterolig. Jag drabbades minst sagt av en kulturchock från Mexico, men största omställningen har varit maten. Från att ha gått från nyttig vegetarisk mat med massa vitaminer så går jag till snabbmatens mecka och får panik för jag vill inte ha sådan här hemsk mat! Det finns ingenting som heter lagom här, allt är supersize och megastort. Tur jag bara stannar en vecka, annars hade jag fått rulla hem...

häromdagen strosade vi omkring på Rodeo Drive och stannade på Cheesecake Factory för att äta lunch, där vi åt hamburgare. Där fick vi lätt i oss hela dagsintaget av kalorier under ett enda mål, och var mätta fram tills dagen därpå. Sorgligt.

Jag måste erkänna att shoppingen hinner ikapp mig här efter ett bra tag i shoppingcelibat. Hittar väskor, skor, klänningar och annat överallt, och det är så roligt!

Idag har vi spenderat hela dagen på nöjesfältet Six Flags, och det var hur skoj som helst. Berg-och-dal-banor som får öven den mest våghalsige att blekna, men oj så vi skrattade.

Nu har jag kämpat ett bra tag med facebookbilder och håller på att få ett sammanbrott på det faktum att vissa bilder inte vill synas, så jag tar mig en välförtjänt natts sömn och tar itu med problemet imorgon. Klockan är strax efter ett på natten här så jag är ganka trött! Sov inte så jättelänge inatt. Igår var det frat-party i ett av husen längs UCLA-gatan där alla fraternitys håller hus, det var jätteroligt.

godnatt (eller goddag blir det för er), så hörs vi imorgon!

Kommentarer

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback
  
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu