Rufous Hummingbird

2012-05-18 01:05:59 / 0 kommentarer kommentera inlägget?..


God eftermiddag!

Nu har det hänt igen! Jag har blivit bestulen.

Förstår inte varför mina pengar bara försvinner hela tiden!
Jädra Victorias Secrets...undrar om jag kan stämma dem?

Nu har jag hela affärens sortiment med mig hem. Kan öppna affär hemma!
Kom och köp!

OCH en sak som jag glömde skriva igår, som är det coolaste som hänt sen jag kom hit.
Jag såg en KOLIBRI! Den var hur liten och cool som helst, har lyckats identifiera den (tror jag) som en Rufous Hummingbird.
Så häftigt!

Imorgon blir det antingen Universal Studios eller Santa Monica och Venice Beach. Får se hur vädret är!


Kommentarer

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback
  
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu