Turtle snorkeling in Akumal

2012-03-19 00:31:31 / 2 kommentarer kommentera inlägget?..


Holaaa!

Snalla Theresa fran campen lanade mig hennes dator sa jag sitter har pa ett cafe nu och skriver.
Har varit varldens haftigaste dag, vi akte upp nagra stycen till ett stalle norr om Tulum som heter Akumal.

Akumal ar ett stalle dar skoldpaddor har sitt breedingplace sa att saga. Sa fort man klev i vattnet sa sag man skoldpaddor till hoger och vanster! Hur haftigt som helst!
Det var lite obehagligt nar det kom en 1,5 m barracuda och stirrar pa mig med sina vassa tander. Men det var coolt ocksa!

Tyvarr ar helgen slut nu, sa vi ska snart ta en collectivo tillbaka till Pez Maya. Det innebar att jag inte har mojlighet till internet forran nasta helg!


Ha det sa braa, kramis

Kommentarer
Linn

JAG HOPPAS DU TAR EN MAAAAASSA BILDER!!! :D

2012-03-19 01:06:01
Mamma o Pappa

Låter som en underbar upplevelse , vad modig du är , tycker det verkar lite läskigt samtidigt.

Ha en härlig vecka o hoppas det blåser mindre så ni kan gå ut med båtarna , hörs till helgen.

Kramisar

2012-03-19 16:58:17

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback
  
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu