Sista dagen i Sverige...

2012-03-07 23:26:28 / 0 kommentarer kommentera inlägget?..


Usch, jag avskyr dagen innan man åker bort.

Jag är bara nervös och ledsen och vill helst stanna hemma.
Idag har det kramats hejdå till Therese, Olivia, Lydia, Cecilia, Louise, Serena och Perham. Känns hemskt jobbigt faktiskt.

Nu har jag precis blivit klar med allt det sista och ska gå och lägga mig.

11:55 lyfter planet imorgon, och 00:06 lokal tid är jag framme i Cancún.


Jag kommer antagligen bara att ha tillgång till dator under de dagar vi inte är på basen, då det inte är någon täckning där. De dagar jag har dator kommer jag att uppdatera här! Om ni läser här får ni gärna uppdatera mig på vad som händer i Sverige, kommer vara väldigt nyfiken! :D


Cissi är inte glad över att jag sticker!!
(L)

Kramarkramarkramar

Kommentarer

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback
  
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu