Gangsterspaning

2012-03-10 01:47:34 / 3 kommentarer kommentera inlägget?..


Hej igen!

Marks det att jag ar lite ensam eller? Haha hanger vid internet titt som tatt...

Dagen har varit valdigt trevlig, hur varm som helst och riktigt solig!
Strosade omkring har i stan hela dagen nastan, och spenderade en hel del tid pa deras "5th Avenue" som de kallar det...ar sakert nastan exakt som den i New York!

Dagens mest intressanta mote var med McGangster.
Har knallar Jullis fran Sverige omkring med en kamera, nar helt plotsligt nagon slar folje. Det ar McGangster. Han var supertrevlig pa alla satt och vis, tills han borjade beratta om hur lange han suttit inne, att allla hans kompisar har livstid pa kaken och att de som inte sitter inne ar doda. Nar han borjade skryta om att han tidigare varit gangmedlem i USA och akt omkring och viftat med pistol (han sa faktiskt sa), sa kande val jag att vi inte hade sa sarskilt mycket gemensamt...
Nar jag fragade vad han gjorde for a living sa ville han inte svara. Jag tolkar det som:
a) drugdealer
b) smugglare
c) ranare
(vada fordomar?)
En forsmak av det riktiga Mexico?

Forsta middagen i Mexico blev en gudomlig fajitas, lika god som moder Theresa.

I ovrigt har jag invigt stranden. Tank er att en liten tjomme springer omkring och vraker ut mjolpase efter mjolpase- dar har ni sandens konsistens och farg. For att arbetet ska bli enformigt sa haller han aven ut liter efter liter av turkos-bla karamellfarg i vattnet. Me like!
Trots att jag bara var dar i typ en timma lyckades jag branna mig, stark sol? Yepp.

Skulle garna vilja dela med mig av bilderna jag tagit idag, men det far bli en annan gang for jag om jag satter igang den processen nu kommer jag la missa motet vid tio imorgon, med tanke pa hastigheten av uppkoppling har!

Japp imorgon ar det mote med GVI, sa nu hors vi nog inte pa ett tag! 
Ber er dock att uppdatera mig angaende Melodifestivalen, ar nyfiken pa hur det ska ga ;)

Kommentarer
Mamma o Pappa

Låter som om du haft en trevlig dag i din ensamhet. Akta dig bara för sådana som McGangster hur trevliga de än verkar.

Lovar att tala om hur det går på melodifestivalen.

Hoppas nu att allt blir bra när du kommer fram.

Kramar o Pussar

2012-03-10 17:12:57

Sa kul att hora att du kommit fram och att du lever! Men seriost akta dig for alla ranare!!! Jag vill att du kommer levande till mig ocksa!! saknar dig, men snart syns vi! njut av solen <3

2012-03-11 09:28:54
Cissi

Euphoria vann!:D Så vi kan andas ut och behöver inte vara allmänt upprörda i vanlig ordning;)

2012-03-12 10:21:10

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback
  
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu