Ett par bilder...

2012-03-31 18:36:11 / 0 kommentarer kommentera inlägget?..


Kara mamma och pappa efterfragade bilder fran resan.
Jag har tyvarr inte lagt upp mina bilder pa datorn annu (forlat, ska gora det snarast) sa jag har bara de bilder osm andra har lagt upp fran facebook. Tog tva stycken som jag laddar upp har, det ska komma mer mamma och pappa, jag lovar!


Detta ar fran forsta helgen nar vi var och besokte ruinerna i Coba. Har sitter vi hogst upp pa pyramiden och tittar ut over djungeln. Fran vanster; Charlene, Jag, Craig och Freja.



Forra helgen nar vi var och snorklade i Casa Cenote. Fran vanster; Charlene, Charlie, jag och Patrick.

Kommentarer

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback
  
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu