Dykdator

2012-03-03 14:05:56 / 0 kommentarer kommentera inlägget?..


Den här dykdatorn som man ska ha med sig till Mexiko är en hel vetenskap.
Särskilt för mig som lider av diagnosen "Tekniskt Efterbliven".

Till råga på allt så är klockan liksom designad för människor i Hagrid-size, och eftersom smala handleder går i familjen så har jag upptäckt ett litet problem...



Bandt är ungefär tre kilometer för långt när man sätter den på innersta hålet, vilket jag måste göra.
Ändå kan jag vrida klockan runt handleden. Inte bra, inte bra.

Äsch det värsta som kan hända är väl att jag inte ser vattentiden och drunknar på kuppen!
Man har ju vart med om värre, så att säga!

Kommentarer

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback
  
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu