Vår

2012-02-29 21:52:14 / 0 kommentarer kommentera inlägget?..


Vilken härlig dag!
Sol och vindstilla och ganska så varmt, hela dagen!

Dagen till ära var jag ledig, och har uträttat en del ärenden.
Det bästa ärendet var att jag köpte böcker till resan.
Jag är en riktig bokslukare, och planerar att snabbt sluka dessa böcker också, så snart jag satt mig på planet!

Det blev Djingis Khan- serien av Conn Iggulden. Om den är hälften så bra som hans serie om Julius Caesar, kan jag skatta mig lycklig!

Idag har dessutom en semester till Marbella blivit bokad, tillsammans med fyra goa tjejer.
Ska bli riktigt trevlig :)

Nu blir det korallplugg!

Kommentarer

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback
  
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu