Vad i...

2012-02-27 21:46:56 / 0 kommentarer kommentera inlägget?..


Alltså...
Jag är lite ställd just nu.

Jag har aldrig (utan överdrift) lyckats packa en väska eller ryggsäck eller plånbok utan att ha grova problem med att stänga, eller för den delen orka lyfta objektet när jag är klar.
Idag packade jag hux flux Mexico-ryggsäcken för 2,5 månad och svingade upp den på ryggen som om den egentligen var fylld av plastpåsar fulla av luft.

Då ska vi ha i åtanke här, att i ryggsäcken denna gång förutom alla livsnödvändiga grejer finns:
-Våtdräkt
-Simfötter (tar inte lite plats vill jag lova)
-Cyklopbox
-Snorkel

Vad hade jag med mig till tågluffen, undrar jag i mitt stilla sinne?
Träningsvikter?
Några kilo mat?
En liten hund?
En freaking stationär dator?

VAD ÄR DET JAG HAR GLÖMT!?!?!?!?!?!


Kommentarer

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback
  
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu