Saknat mig?

2012-02-10 00:58:54 / 0 kommentarer kommentera inlägget?..


DÅ var det dags igen!

Denna härliga torsdagsnatt fick jag infallet att starta en ny blogg.
Börja om på nytt.

Min plan är att dumpa den gamla tråkiga, patetiska ursäkt till blogg jag hade innan och skapa ett monster.
Ett monster I tell you! Eller så blir det bara jag och mina dammråttor som läser. Men det går bra det också!
Blir bara lite sugen på att skriva emellanåt, och då är ju en blogg ganska praktiskt att ha. Orka med penna och papper liksom. Man är väl inte född på stenåldern!

Dessutom bär det av till Mexico om en månad exakt, och då inbillar jag mig att någon snäll själ kanske vill veta ifall jag har det bra. De vill väl för allt del veta om jag blir uppäten av en haj eller bränd av en livsfarlig manet eller övrigt sådant tjafs också, men det blir ju svårare att skriva det här. Får fundera på det problemet!

Hade det inte varit väldigt coolt om man planerade sin död så som de gör i filmer?
Man lämnar ett gammal dammigt brev som ser ut att vara äldre än Prinsessan Lillian, alltså ca 700 år, där man börjar med: "- När du läser det här, kommer jag att vara död..."
Sedan berättar man hemligheten om sitt liv och avslöjar sina innersta tankar och berättar det där som läsaren alltid velat veta.

Nu vet jag ju just inte vad hemligheten med mitt liv skulle vara. Antaligen att jag har klarat av att motbevisa evolutionen och avslöjat att gravitationen faktiskt är en bluff. True story. Men den ska jag inte trötta ut er med nu!

Den här bloggen ska vara en hemliz fram tills jag sticker!
Då kan alla mina fans och beundrare ha något att göra så att de inte saknar mig så mycket, när de läser igenom alla mina mycket meningsfulla inlägg. Vad snäll jag är va?

Nu ska jag iallafall sova, trots dygnets tidiga timme.

Godnatt



Den som skeppar över mig till solen NU får tre miljarder dollar!

Hepp. Skit i det då.

Kommentarer

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback
  
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu