Resetrubbel 1.0

2012-02-26 10:45:35 / 0 kommentarer kommentera inlägget?..


Det här var precis det jag inte ville mötas av när jag loggar in för att skriva ut min flygbiljett till Cancún.


Ändrad avresetid. Hade väl varit okej ifall;
1. Det rörde sig om en eller ett par timmar. Inte tio.
2. Tiderna över huvud taget klaffade med varandra!

Som det ser ut nu ska jag alltså hinna från Göteborg till Cancún på 11 timmar.
Varför har jag svårt att se det framför mig?

Jämfört med mina tidigare avgångs och ankomsttider är det mycket suspekt.
Jag åker tio timmar senare från Sverige jämfört med hur det såg ut innan, men kommer fram bara en kvart senare.
Totalt sett hade jag "marktid" på ca 5 timmar.

Här har vi alltså 5 timmar som KLM på något vis tänkte trolla fram ur tomma intet.
Jag är mucho intresserad över hur de har tänkt gå till väga!


To be continued...

Kommentarer

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback
  
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu