Prinsessan Estelle och en trött lördag

2012-02-25 12:27:42 / 0 kommentarer kommentera inlägget?..


Startar upp lördagen precis som lördagar ska startas upp.
Vaknar, och sen? Ingenting.
Lyx!

Behöver jag förklara hur lite jag känner för att masa mig in till stan och köpa dykgrejer nu eller?
Skulle helst vilja begrava mig i soffan och plöja igenom samtliga säsonger av Vänner, och småpacka lite vid sidan om.

Istället verkar stan, innebandymatch och eventuellt utgång stå på agendan. Det sistnämnade är väldigt lågprioriterat och kommer nog att suddas ut. Men man vet aldrig.

Gårdagen bjöd på vänner, en ilsken runda på stan (utan större framgångar) och en sms-konversation konstigare än någon världen skådat tidigare. Good times.

Välkomnar även en liten Estelle till världen!
Fint namn tycker jag, trots att många nog ramaskriar.


Kommentarer

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback
  
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu