Jag har aldrig...

2012-02-21 21:54:34 / 0 kommentarer kommentera inlägget?..


Det börjar dra ihop sig lite inför min resa nu.
Det är med andra ord två veckor kvar och hur långt har jag kommit i min planering?

Hmm låt mig räkna lite på det....om jag jobbar nu hela, mm...och sen så har jag ju helgen....och då gjorde jag...
nej, just som jag trodde, INGEN SATANS STANS!

Inleder imorgon tionde arbetsdagen i sträck, hur ska jag hinna få tid över tänkte jag? IdiotBiggan.
En del av de saker som bitschslapar mig i ansiktet varje dag är dessa:

- Jag har fortfarande 45 koraller kvar att lära mig
- Jag har inte köpt all utrustning
- Jag har inte fixat övervikten inför planet
- Jag har inte fixat övervikten på mig själv
- Jag har inte hämtat ut linserna
- Jag har inte hämtat ut kolera-vaccin, migräntabletter för tre månader, eller astmamedicin
- Jag har inte köpt reseguide över Yucatanhalvön
- Jag har inte ens börjat tänka på att tänka på att eventuellt någon gång en vacker dag börja packa
- Jag har inte löst ersättare för mina jobb
- Jag har inte ordnat sommarjobb
- Jag har inte skrivit ut flygbiljetter, försäkringsbevis eller ordnat vaccinationskort
 ETC ETC ETC
PANIK ONWEKRF NSDC WERQ=()I

Oj förlåt, råkade komma åt caps lock.


Så om någon av er bara hade kunnat göra mig en superlätt tjänst?
OKej? Tack.

Du behöver bara ordna så att dygnet får 50% mer timmar, och så att korallrevets korallbestånd krymper med 98%. Du fixar?



Kommentarer

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback
  
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu