En lååååååååååååååååååååångsam dag

2012-02-22 23:50:38 / 0 kommentarer kommentera inlägget?..


Sjukt irriterande att inlägget under mig ser helt efterblivet ut och inte har några styckeindelningar.
Det har inte det här heller upptäcker jag. Flipp på det, avskyr texter utan styckeindelning.

Jag försökte, mark my words. Men blogg.se vägrade, och vad ska en stackars oskyldig tönt som jag göra då?
Dagens arbete på kontoret gick direkt upp i ledning på min lista över Dagar Med Ingenting Att Göra (man måste älska min meningsbyggnad). Om jag ska jämföra tidsförloppet med något kan jag tänka mig följande:
- Ett litet litet sandkorn som ska singla ner till botten på Marianergraven (google that crap). Om havet var gjort av sirap. Som var så gammal att den stelnat. Och dessutom frusit för det var vinter. (Oklart om sirap kan frysa?)
- En gammal tant med reumatism som ska springa göteborgsvarvet. Som dessutom har hjärtproblem. Och astma. Och som har noll lokalsinne eller syn och därför springer vilse stup i kvarten. I klackskor. Med en toppmatad ryggsäck på ryggen. I motvind.
- Röstningsprocessen i Melodifestivalen.
- En stelopererad skallerorm som ska dra en rostig traktor upp för backen vid Nordhemsskolan en isig vinterdag.
Och så vidare.
Så, det var väl meningsfullt det här blogginlägget?
Precis som all annan skit jag skriver här otitt som otätt.
Tur att det bara är jag som läser.
Det ska du bara ha Biggan. Du förtjänar det. Din jeffla idiot.
Vad händer nu då?
Tja nu ska jag nog sitta här och stirra litegrann.
Eller skriva en framtida Nobelpris-belönad avhandling i astrofysik.
Har inte helt bestämt mig än...
Ge mig sommar tack, så man kan gå i slitna vita sneakers med jeansshorts utan att frysa knäna av sig.

Kommentarer

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback
  
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu