Despicable universe

2012-02-12 22:21:12 / 0 kommentarer kommentera inlägget?..


Universum är min fiende idag.

Allting som kan gå dåligt har gått dåligt, vilket har resulterat i ett åskmolnshumör och en trötthet utan dess like.

Det började med att jag vaknade av en väldigt obehaglig känsla i kroppen. Smärtsam, if you will.
Så småningom kom jag i mitt sömndruckna tillstånd fram till att en liten, fetknopp till sotare flyttat in i mitt huvud och försökte blåsa ur allt innehåll. Migrän, kallade han sig tydligen. Konstigt namn. Migrän. Mi-gräään. (koppla parallellen)

Så efter att ha raglat upp och inhalerat en migräntablett fick jag sova en stund till. När jag vaknade var jag lika pigg som en drogad björn i sitt vinteride, för det är den effekten medicinen har på mig. Jobb var helt att förglömma, för herr Migrän hade inte givit sig av än.
Mot eftermiddagen var läget mer stabilt och jag bestämde mig för att försöka uträtta ett par snabba ärenden.

1,5 timma, 120 butiker och x antal otrevliga expediter senare upptäckte jag att det faktiskt var en riktigt skitig dag.
(jag fick ärligt svaret "jag vet inte" på alla frågor och följdfrågor jag ställde till en expedit på expert. Satans amatör)
Då åkte jag hem, och höll modet uppe med tanken på att jag skulle baka vaniljhjärtan tills imorgon. Eller tills ikväll. Men om jag säger imorgon kan jag ju skylla på alla hjärtans dag. Som jag ska fira själv. Aaaaalll byyy myseeeeeeelf.
FML.
Anyways.
När jag väl gått in i ett dvalliknande tillstånd och skulle påbörja bakandet så har vi inget vaniljsocker.
Låter mig inte nedslås.
Bestämmer mig för chokladbollar, och sätter på starkt kaffe.
Självklart- ingen kakao.

Då stängde jag in mig på mitt rum med en slö smörkniv som jag nu försöker såga genom handlederna. So far, bara lite rispor. Någon som kan bidra med något vassare?


Inte ett enda i Biggans mage.

Kommentarer

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback
  
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu