Update 2

2012-04-07 20:12:35 / 0 kommentarer kommentera inlägget?..


En stooor nackdel med landet Mexico: myggor.

Ah heeeeeeerrregud, jag ser ut som en prickigkorv. Det ar helt vansinnigt!
Jag kan med handen pa hjartat saga att jag aldrig haft myggbett som kliar sa har mycket tidigare. Och sandflies ar snappet varre, de biter bara pa fotterna (det mest irriterande stallet).

Storsta skracken pa Pez Maya, ar att fa en infektion. 85% av alla som vart och ar dar har haft minst en infektion, och pga luftfuktigheten laker det inte. Olakt sar+antibiotika+ ingen dykning for saren laker inte. Man maste bara inte klia, men det ar lattare sagt an gjort. Igar kliade jag hal pa ett, ar helt livradd nu..
plus att jag har skoskav. Jag kommer antagligen inte overleva natten, buhuuu! :(

Seriost folket, uppdateringar hemifran pleeeease!

(L)

Kommentarer

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback
  
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu