Tulum-ruiner

2012-04-01 19:46:56 / 1 kommentarer kommentera inlägget?..


Hola! :)

Ursprunglig plan igar var att aka till Playa del Carmen, men de personer som akte var inte riktigt de jag kande for att umgas med, varfor jag istallet valde att stanna kvar med resten av gruppen i Tulum.
Vi satt och at pa en jattegod restaurang, forsta gangen jag at fisk sedan jag kom hit. Det ar lite ogillat att ata fisk om man jobbar for GVI eftersom de vill forhindra en del av fisket, men gott var det!

Det har oppnat en ny klubb har i Tulum, sa vi tog en taxi och akte dit. Det var sa himla roligt, sa vi stannade tills de stangde och sedan gick vi till salsabaren. Det ar egentligen inte en salsabar, men vi kallar den sa for den paminner lite om det. Dar stannade vi till klockan sex pa morgonen, nar vi tog vart pick och pack och satte oss pa balkongen pa hotellet.

Lagom till soluppgangen gick vi och lade oss, vid sju ungefar. Hade en helt fantastiskt rolig kvall!

Ursprunglig plan idag var att ga upp 8:30 och aka till Tulum-ruinerna, men av nagon anledning hakade jag inte pa de planerna...Istallet aker vi om en stund!

Nu blir det ruinerna, sedan tillbaka till basen.
Sa jag checkar ut for den har gangen och will get back to you within a week!

Kommentarer
Anonym

Saknar dig /Kramar

2012-04-06 15:24:15

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback
  
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu