Sondag

2012-04-15 19:02:52 / 0 kommentarer kommentera inlägget?..


Morsning!

Sitter här pa cafeet i väntan pa att ga till dykshopen för att dyka. Har hittat en liten finurlig knapp pa tangentbordet som tillater mig att skriva ordentliga ä:n och ö:n. Ringen ovanfor a lyser med sin franvaro...

Igar var jag med om nagot oerhört traumatiskt. Vi satt pa en liten mysig bar här i Tulum, en Shishabar med kuddar och filtar och massa mysiga grejer. Jag satt lutad mot ett trästängsel som utgjorde väggen ut mot gatan.
Rätt som det var kanner jag hur nagonting tar sig upp för min rygg. Trodde att det var mitt har sa jag satt kvar, men sa tog sig Okänt Objekt upp för min arm och in i mitt har. Ungefar da panikade jag och var helt säker pa att en dödlig spindel skulle äta upp mig.
Da ser jag en liten äcklig KACKERLACKA springa över min mage! Usch vad obehagligt, den kravlade sig fast och vägrade släppa, sa de andra runt bordet fick sig ett gott skratt när jag hoppade upp och utförde nagon sorts rituell krigsdans i ren och skär panik.

Nu har jag även skickat in ansökan till universitet. Det blev veterinar som förstaval, och sedan lite annat krafs. Far väl se hur det blir, kommer antagligen sluta med att jag inte pluggar till hösten. Är väldigt sugen pa att försöka fa ett scholarship pa basen, da far man stanna i tre manader till. Far se hur jag gör! :)

Ciaoooo, far se om jag hinner ge er en uppdatering om Cenotes! :)

Kommentarer

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback
  
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu